Мектеп психологы » Сұңқар орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Сұңқар орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72770) 40-4-42
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 30 сәуірдегі № 169 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 30 сәуірде              № 20551 болып тіркелді
28
март
2022
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 30
"Педагог қызметкерлер мен оларға   теңестірілген   тұлғалардың   лауазымдарының   үлгілік   біліктілік   сипаттамаларын   бекіту   туралы" Қазақстан   Республикасы   Білім   және   ғылым   министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығына   өзгерістер   енгізу   туралы" Қазақстан   Республикасы   Білім   және   ғылым   министрінің 2020 жылғы 30 сәуірдегі № 169 бұйрығы. Қазақстан   Республикасының   Әділет   министрлігінде 2020 жылғы 30 сәуірде  № 20551 болып   тіркелді  «Сұңқар орта мектеп  
«Сұңқар орта мектебі МДШО» КММ 2020-2021 оқу жылындағы педагог-психолог жұмысының қорытынды есебі
24
март
2022
«Сұңқар орта мектебі МДШО» КММ 2020-2021 оқу жылындағы
2020-2021  оқу жылында педагог-психологтың  жұмыс жоспары бойынша оқушылармен, мұғалімдермен, ата-аналармен, әкімшілікпен тығыз байланыста болып диагностикалық, түзету-дамыту, ағартушылық-профилактикалық, консультациялық бағыттарда жұмыстар жүргізілді.     Мектепалды топ балаларымен мектепке дайындығын анықтау мақсатында қараша,ақпан, сәуір айында баланың табиғат туралы білімін анықтау мақсатында жеке әңгімелесу барысында суреттер бойынша жылдың қай мезгілі,  тәуліктің қай  уақыты бейнеленгенін
2021-2022 оқу жылындағы педагог-психологтың жылдық  жоспары
24
март
2022
2021-2022 оқу жылындағы педагог-психологтың жылдық жоспары
2021-2022 оқу жылындағы  педагог-психологтың жылдық  жоспары   Мақсаты :   Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету. Міндеті :  Оқу –тәрбие процесіне қатысушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, олардың өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге, оң дүниетанымын және ақпараттық қоғамның жылдам дамуына олардың табысты әлеуметтенуіне