2021-2022 оқу жылындағы педагог-психологтың жылдық жоспары
2021-2022 оқу жылындағы педагог-психологтың жылдық жоспары
Мақсаты: Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеті: Оқу –тәрбие процесіне қатысушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, олардың өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге, оң дүниетанымын және ақпараттық қоғамның жылдам дамуына олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан көмек көрсету;
- Білім алушылардың асоциалды және аутодеструктивті жүріс –тұрыс көріністерін анықтау және алдын алу;
- Педагогтерге әлеуметтік-психологиялық диагностика негізінде білім алушылармен жеке жұмыс жасаудың тәсілін ұйымдастыру процесінде көмек көрсету;
- Білім беру процесі субьектілерінің психологиялық-педагогикалық құзіреттіліктерін арттыру.
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны |
І. Диагностикалау | |||||
1 | 1. «Не артық?» 2. «Топтастыру» 3.«Мына суретте не жетіспейді?» 4.«Салыстыру» 5.«Суреттегі жасырылған заттарды ата» | Суреттік тест | Мектеп алды даярлық тобы | Қазан Қараша Қаңтар Наурыз Мамыр | Анықтама |
2 | 1.Керн-Йерасек әдістемесі (адам суреті,әріптер және нүктелер көшірмесі), 2.«Үйшік», «Моншақ» 3.«Баспалдақ», «Не артық?», 4.«Заттардың атауын білу», «Түсті айыру» 5. «Қисынсызықты тап», «Бұл не танып ал», 6. «Жетіспейтін бөліктерін тап», «НЕ жоғалды?» | Тест | 1-сынып | Қыркүйек Қазан қараша қаңтар ақпан сәуір | Анықтама |
3 | 1. «Қызыл қара кесте» 2. «Байқағыштық» әдістемесі, «10 фигура» 3«Жұп сөздер», «Геометриялық фигуралар» 4. Мектепте маған не үнайды. ( Г Н Лусканова), «Мен не білемін» 5. «Үлгі бойынша орында», «Есіңде қалған суретті сал» 6. «Фигураларды сана», «Балаларды сипатта». | Тест | 2-сынып | Қыркүйек қараша Желтоқсан қаңтар Ақпан сәуір | Анықтама |
4 | 1.Зейінді зерттеу (Бурдон тесті) 2. Балалардың қабылдау деңгейін диагностикалау 3. Қысқа мерзімде есте сақтау» 4.Интелектуалды даму деңгейін анықтау (Э.Ф.Замбициявич) 5. «1-25-дейін сана», «Тілік суреттер» 6.«Айырмашылықты тап». | Суреттік тест | 3-сынып | Қазан Қараша Желтоқсан Қаңтар наурыз сәуір | Анықтама |
5 | 1. Бастауыш сынып оқушыларының біліктілігін анықтау 2. «Жалпылау», «Топтастыру» 3. «Нақтылау», «Салыстыру» 4. «Аналогия» 5. «Есте сақтау көлемі», 6. «Мағыналы сөздерді табу анаграммасы» 7. «Жасырылған сөздер» әдістемесі | Тест | 4-сынып | Қазан Қараша Желтоқсан Қаңтар Ақпан Наурыз Сәуір | Анықтама |
6 | 1. Дж.Мореноның «Социометрия» методикасы 2. Сауалнама «Оқу процесіне бейімделуі» «Түймедақ» 3. Филипстің мектептегі мазасыздану тесті» әдістемесі 4. Айзенк Г.Дж. «Интеллект коэффициентін анықтау» 5. «Оқу мотивациясын зерттеу» М.Р.Гинзбург 6.«Түстік таңдау тесті» М Люшер | Тест | 5-сынып | қыркүйек қазан қараша қаңтар ақпан наурыз | Анықтама |
7 | 1. Дж.Мореноның «Социометрия» методикасы 2.«Отбасылық қобалжуды анықтау» тест 3.. О.Богданов әдістемесі «Мен қандаймын» 4. «Ғаламторға және компьютерлік ойындарға тәуелділікті анықтау» 5. «Үй- Адам –Ағаш» проективті тесті Дж.Бук 6.Сөздік-логикалық ойлауды анықтау (ойлау,зейін, ес, анаграмма) | Тест | 6-сынып | қазан қараша қаңтар ақпан наурыз\ сәуір | Анықтама |
8 | 1. Дж.Мореноның «Социометрия» методикасы 2. «Отбасылық қобалжуды анықтау» тест 3. «Өзін -өзі бағалау» әдістемесі Г.Н. Казанцева 4. Векслердің «Интеллект шкаласы» 5.Эмоция тестісі. Басс-Дарки сұрақнамасы | 7-сынып | Қазан Қараша Қаңтар ақпан наурыз | Анықтама | |
9 | 1 . Дж.Мореноның «Социометрия» методикасы 2. «Отбасылық қобалжуды анықтау» тест 3. Интеллектуалдық даму деңгейін анықтау 4. Сөздік-логикалық ойлауды анықтау (ойлау,зейін, ес, анаграмма) 5. Девиантті мінез-құлық түрлерін анықтау тесті А.Т. Акажанова | тест | 8-сынып | қазан қараша қаңтар ақпан сәуір | Анықтама |
10 | 1. Дж.Мореноның «Социометрия» методикасы 2. Мамандық туралы хабар «Табандылықты зерттеу» 3. Д.Голланд тесті. Тұлға типтерін анықтау 4.А.Е.Голомшток Танымдық қызығушылықтар картасы. 5. «Мен қаладым» сұрақнама 6. 7-11 сынытарда жасөспірімдердің өзіне-өзі қол жұмсау мәселесі бойынша психологиялық алдын-алу: З.Королеваның әдістемесі | тест | 9-сынып | қазан қараша желтоқсан қаңтар ақпан, наурыз | Анықтама |
11 | 1. Дж.Мореноның «Социометрия» методикасы 2. Ғаламторға және компьютерлік ойындарға тәуелділікті анықтауға арналған тест-сұрақша 3. Фергюсон мен Д.Расселдің «Жалғыздық сезімінің деңгейін анықтау» әдістемесі 4.«Отбасылық қобалжуды анықтау» Эйдемиллер, В.Юстискас 5.Мамандық таңдауды анықтайтын әдістер «Сіз байқампазсыз ба? | тест | 10-сынып | қазан қараша желтоқсан наурыз сәуір | Анықтама |
12 | 1. Дж.Мореноның «Социометрия» методикасы «Өзіндік тест», «Стресспен күресе білесің бе?», 2.«Сіз кімсіз: жапалақсыз ба, бозторғайсыз ба?» 3. 11 сынып оқушыларымен Климовтың «Мамандық типін анықтау» әдістемесін жүргізу 4. Сандық кәсіптік бағыт беру тесті 5. «Сен байқампазсың ба?», «Менің кәсіби бағыт- бағдарым» 6. Мамандық таңдауды анықтайтын әдістер | Сауалнама тест | 11-сынып | қыркүйек қазан қараша желтоқсан қаңтар ақпан | Анықтама |
13 | Ата-аналарға арналған сауалнамалар : 1. «Бала тәрбиесі» тест 2. Балалармен қарым-қатынасты өзіндік бағалау 3. 5-11сынып ата-аналарымен «Баланы ата-ана тәрбиелейді. Ата-ананы кім тәрбиелейді?» әдістеме | Сауалнама | Ата-аналар | Қазан Қаңтар Наурыз | Анықтама |
14 | Мұғалімдерге арналған сауалнамалар мен тесттер 1. 1-сынып мұғалімі 1-сынып мұғалімдеріне арналған сауалнама 2. «Педагогикалық қабілетін зерттеу» әдістемесі 3. «Ашуыңызды ірке білесіз бе?» тест 4.Мектеп мотивациясын анықтауға арналған сауалнама 5.Тест.Әділ мұғалім | Сауалнама тест | 1-сынып мұғалімі Пән мұғалімдері | Қараша Қаңтар Ақпан Наурыз Сәуір | Анықтама |
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | |||||
1 | 1. «Көп және біреу» 2. «Сөйлемді аяқта» 3. «Кім екенін тап» 4. Есте сақтау, зейін, ойлау қабілеттерін дамытатын жаттығулар | Тренинг-жаттығу | Мектеп алды даярлық тобы | Қазан Қараша сәуір мамыр | Анықтама |
2 | 1. «Орамжіп», «Ұшты,ұшты», «Досты тап» 2. «Сиқырлы дүкен».«Қайталап айтып бер» 3. «Сенімді дос» тренинг «Кімге қандай зат жетіспейді» | Тренинг-жаттығу | 1 –сынып | қыркүйек желтоқсан қаңтар наурыз | |
3 | 1. «Ойыншықты сипатта» 2. «Карусель» 3. «Сөзді есте сақта» әдістемесі 4. Зейін,ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту ойындары. | Тренинг-жаттығу | 2-сынып | Қыркүйек қараша ақпан сәуір | Анықтама |
4 | 1. «Өз орнынды тап», «Эйлер шеңбері» 2. «Ойлан да аяқта», «Карусель» 3. «Көпір», «Алып», «Ауызша волейбол» | Тренинг-жаттығу | 3-сынып | Қазан Қаңтар Сәуір | Анықтама |
5 | 1.«Мен бәрін білемін» 2.«Ребус» ойыны 3. «Қарым-қатынас» | Тренинг-жаттығу | 4-сынып | желтоқсан наурыз сәуір | Анықтама |
6 | «5- сынып дегеніміз не?» Тренинг-жаттығулары «Бесінші сынып оқушыларының тұлғалық дамуы», «Қарым-қатынас маған қуаныш сыйлайды» «Мен зорлық-зомбылыққа қарсымын» Ақыл ой ерекшеліктерін, танымдық процестерін дамыту, түзету. Логикалық жаттығулар | Тренинг-жаттығу | 5-сынып 5-7-сыныптар | Қазан Қараша Желтоқсан қыркүйек ақпан | Анықтама хаттама |
7 | «Қуана еске аламын» «Біз және мектеп» «Қызықты арифметика» тапсырм | Тренинг-жаттығу | 6-7-сынып 6-сынып | Ақпан Наурыз | Анықтама |
«Өмірді сүйе білейік» «Шешімге келу» «Қарым-қатынас және өзін өзі тәрбиелеу». | Тренинг-жаттығу | 7-10-сынып 7-8 сыныптар | Желтоқсан Қаңтар Ақпан | Анықтама | |
8 | 1. «Қарым -қатынас маған қуаныш сыйлайды» 2. «Сілкіп таста» тренинг-жаттығу | Тренинг-жаттығу | 8-10-сынып | Қараша Ақпан | Анықтама |
9 | «Мамандық таңдау» «Мамандық-өмір таңдауы» «Менің өмірлік жолым» 2. «Жылы-жылы сөйлесең...», «Шынымды айтсам» тренинг жаттығулары | Тренинг-жаттығу | 9-сынып 9-10 сыныптар | Қаңтар наурыз | Анықтама |
10 | Тренинг-жаттығулар: «Сенімділік кілті», «Қобалжу-қалыпты құбылыс», «Ашық айтатын болсам», «Ішкі күшті ояту», «Калейдоскоп» психологиялық ойын«Мамандық таңдау» «Күйзеліске жол жоқ» «Тепе-теңдік» «Маған Сәт-Сапар тілеңіз» тренингтік сабақ | Тренинг-жаттығу | 11-сынып | Қыркүйек- сәуір | хаттама |
ІІІ. Профилактика және ағарту | |||||
Оқушылар арасында келеңсіз жағдайдың алдын алу: Аутотренинг «Мен өмірді сүйемін!» «Самый сильный человек», «Китайский балет инвалидов» Жадынамалар тарату «Баланың мектепте білім алуға бейімделуі» «Күйзелістік жағдайды жеңуге байланысты бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес». | Видеороликтер жадынама слайд | 5-11 сынып Оқушылар Оқушылар мұғалім ата-ана Ата-аналар | Керек жағдайда Қыркүйек Қазан қыркүйек Қараша | Анықтама | |
IV.Консультация беру | |||||
«Балаларды интернеттегі зиянды ақпараттардан қорғау» түсіндірме | Керек жағдайда | ||||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||
Мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасырымен бірлесіп атқаратын жұмыстар Мектеп медбикесімен бірлесіп атқаратын жұмыстар Мектеп әкімшілігімен бірлесіп атқаратын жұмыстар |