№ | Тақырып | Іс-шараның түрі | Өткен күні, орны | Қатысушылар саны | Жауаптылар | Скриншот,ссылка |
1 | Білім күніне арналған сабақтар 1.Салтанатты жиын «Кел балалар оқылық» 2.Сынып сағаттары «Тәуелсіздік жетістіктері» 2-11 сыныптар | Салтанатты жиын | 1.09.2022 Сұңқар ОМ | 143 | Мурзамадиева З А Сынып жетекшілер
| https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=380086500358435&id=100050712639280&sfnsn=mo extid=wf8уDN
|
2 | Тәуелсіздіктің 30 жылдығына орай «Тәуелсіздік басты құндылығымыз» | диктант | Сұңқар ОМ | 62 | Тулеулиева А | https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=380820846951667&id=100050712639280&sfnsn=mo extid=wf8уDN
|
3 | «Орында жол тәртібін,жолы болсын әркімнің» | Сынып сағттары | Сұңқар ОМ | 143 | Сынып жетекшілер | https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=38466974323344&id=100050712639280&sfnsn=mo extid=wf8уDN
|
4 | «Қауіпсіз мектеп автобусы» республикалық акциясы | Акция | Сұңқар ОМ |
| Мурзамадиева З Райсов Н | https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=387482386285513&id=100050712639280&sfnsn=mo extid=wf8уDN
|
5 | «Тәуелсіздік жетістіктері» | Сынып сағттары | Сұңқар ОМ |
| Сынып жетекшілер | https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=392267432473675 &id=100050712639280&sfnsn=mo extid=wf8уDN
|
6 | «Өзге тілдің бәрін біл,өз тіліңді құрметте» | сынып сағаттары | Сұңқар ОМ |
| Садвакасов С Тулеулиева А | https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=394287102271708 &id=100050712639280&sfnsn=mo extid=wf8уDN
|
7 | «Ана тілі –білімнің кілті» | Зияткерлік сайыс | Сұңқар ОМ |
| Тулеулиева А Садвакасов С | https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=394287102271708&id=100050712639280&sfnsn=mo extid=wf8уDN
|
8 | «16 желтоқсан – Тәуелсіздік күні» 16 қараша- 16 желтоқсан 30 жұлдызды күн іс шарасы
|
| Сұңқар ОМ |
|
|
|
| ИДН қызметкерлерімен кездесу «Жасөспірімдердің арасындағы қылмыстық құқықбұзушылықтың және жыныстық тиімпеушілікке қарсы құқықбұзушылықтың алдын алу және жолын кесу» | Кездесу, Лекция | 25.04.22 |
|
| https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=532248165142267&id=100050712639280&sfnsn=mo extid=wf8уDN
|
9 | «Жас Ұлан», ББҰ-на оқушыларды қабылдау |
| Сұңқар ОМ |
|
|
|
| «Қазақ жері достықтың гүлстаны» | Сынып сағаттары | Сұңқар ОМ |
| Сынып жетекшілер | https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=533497095017374&id=100050712639280&sfnsn=mo extid=wf8уDN
|
| 1мамыр бірлік күні | фестиваль | 30.04.22 |
|
| https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=533477955019288&id=100050712639280&sfnsn=mo extid=wf8уDN
|
10 | «Ұлы Жеңіске мәңгілік тағзым!» | видео | Сұңқар ОМ |
|
| https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=538473617853055&id=100050712639280&sfnsn=mo extid=wf8уDN
|
12 | «Мен бақытты баламын» |
|
|
|
| https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=555650006135416&id=100050712639280&sfnsn=mo extid=wf8уDN
|
| «Біз батырлар ұрпағымыз» |
|
|
|
| https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=538474014519682fbid=10050712639280&sfnsn=moextid=wf8уDN
|
| «Біз Отанның болашақ ұланымыз» | Сурет көрмесі | 6.05.22 |
|
| https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=538295774537506fbid=10050712639280&sfnsn=moextid=wf8уDN
|
| «Мен елімнің патриотымын» | эссе | 4.05.22 |
|
| https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=536106988089718fbid=10050712639280&sfnsn=moextid=wf8уDN
|
| «Жеңіс туы желбіресін!» | Эссе жазу | 6.05.22 |
|
| https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=538276251206125fbid=10050712639280&sfnsn=moextid=wf8уDN
|
| 7 мамыр Отан қорғаушылар күні | видео | 7.05.22 |
|
| https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=538254327874984fbid=10050712639280&sfnsn=moextid=wf8уDN
|
| «Қазағым менің- Ұлы елім» | видео | 6.05.22 |
|
| https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=537445784622505fbid=10050712639280&sfnsn=moextid=wf8уDN
|
| Кешкі рейд | рейд | 4.05.22 |
|
| https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=536109224756616fbid=10050712639280&sfnsn=moextid=wf8уDN
|
| Кешкі рейд | рейд | 7.05.22 |
|
|
|
| «Түлек»2022 жаңа қазақстанның ертеңі» | Салтанатты жиын | 25.05.22 | 143 | Мектепәкімшілігі Сынып жетекшілер | https://m.facebook.com/story.phr?story_fbid=550903079943442 fbid=10050712639280&sfnsn=moextid=wf8уDN
|
|
|
|
|
|
|
|